Love is a like war


Love is a like war


شعر عاشقانه

این اولین شعری که من گفتم


 

من عاشق پایان خوشم

                      من عاشق سکوت زیبای توام

                                                       من عاشق عشق بی کلام

                                                                                 عشق ما شروع شد با یک سلام

اماچه سود...

                        عشق ما

                                           تنها عشق من بود

                                                                            عشق تو نسبت به من کم رنگ بود

سال ها دور بودیم از یکدگر

                                                        روز به روز هم

                                                                                           من شدم دیوانه تر

بی خواب بودم هر شب از فکر و خیال

                                                   یادت آید روزی که باران آمد

                                                                                                 در شمال!

روز باران،

                       چشم گریان،

                                              عشق ویران،

                                                                               آنجا کنار ساحل بی خانمان

بی خیال، تا پایان، راه زیاد است

                                                  اما یادت باشد

                                                                                بی تو اینجا پایان راه است. 

                                                                                                                                                 م.ب

 



نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت23:54---20 ارديبهشت 1391
☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


mina
ساعت17:11---17 ارديبهشت 1391
سلام ممنون دوست خوبم لينكت فعال شد عزيز ميسي

´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´ ´´´´´´´´´´´¶¶



محمد
ساعت1:47---17 ارديبهشت 1391
سلام مرسی از سایت خوبت.

mina
ساعت22:53---16 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیزم وبلاگت معرکه ست
ممنون از حضور گرمت بازم بیا خوشحالم میکنی
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟


mehrnaz
ساعت22:23---16 ارديبهشت 1391
$$$$$____________$$$#$#$#$#____________######_



_$$$$$$$________$$$$$$$$########________#######_



__$$$$$$$_____$$$$$$$$$__#########_____#######__



__$$$$$$$____$$$$$$$$______########____#######__



__$$$$$$$__$$$$$$$$$________#########__#######__



____$$$$$_$$$$$$______(¨ `v´¨ )____######_#####____



_____$$$$$$$$__________`-.¸.-`________########___- __



______$$$$$$$$$$$$$__________#############______



____$$$$$$$$$$$$$$$$$______#################____



____$$$$$$$$$$$$___$$$____###___############____



___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$__#####__#############___



___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#####################___



____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__###################____



_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____#################_____



________$$$$$$$$$$____________##########________



______$$$$$$$$$$$$$__________#############______



____$$$$$$$$$$$$$$$$$______################

عزیزم وب زیبایی داری به من هم سر بزنی خوشحال میشم نظر یادت نره


پاسخ:چشم


marzizi
ساعت21:40---16 ارديبهشت 1391
سلام خوبی؟باتبادل لینک موافقی؟من لینکت کردم بااجازه
پاسخ:آره منم تا دو دیقه دیگه لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: پارسا | تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |